ÁSZF

Ez a dokumentum két részből áll. Az első egy közérthető, közvetlen leírás, a második a szokásos jogi blabla.

Kik vagyunk

A PandaArt mögött két személy áll: Blaskó Brigitta és Ratting Gergely. Brigi készíti a termékeket, válaszol az e-mailekre, és adja fel a csomagokat, míg Gergő az oldalt tartja karban és a pénzügyeket kezeli.

A családi vállalkozásunk adatai a következőek:

Vállalkozás neve: Ratting Gergely egyéni vállalkozó (KATA alanyi adó mentes)
Székhely: 7712 Dunaszekcső, Rév utca 25
Postai cím: 8200 Veszprém, Egyetem utca 12
Adószám: 67973130-1-22
Bankszámlaszám: 11748007-21414460
Kibocsájtó cégbíróság: Pécsi Törvényszék Cégbírósága
E-mail cím: info@pandaart.hu
Telefon: +36 30 395 5253

Vásárlás menete

A legfontosabb, hogy az ajándékod elkészítését minden esetben csak az után tudjuk elkezdeni, hogy beérkezett hozzánk az összeg. Ez számunkra azért fontos, mert ha megrendeled és később mégis elállnál tőle, akkor rajtunk marad egy olyan egyedi ajándék, amit sokszor esélyünk sincs értékesíteni (pl dátumos esküvői óra).

Ezzel szemben minket a törvény kötelez rá, hogy ha pénz érkezik be vállalkozói számlánkra, akkor arról számlát állítsunk ki, neked pedig a törvény lehetőséget ad a pénz visszaigénylésére, ha visszaküldöd a terméket (vagy esetleg meg sem kapod tőlünk, de ilyen még nem volt).

Vásárolni kétféleképpen tudsz:

Írsz nekünk egy e-mailt…

…az info@pandaart.hu címre, amiben leírod, hogy

  • milyen ajándékot szeretnél rendelni
  • milyen szöveget és képet kérsz rá
  • mennyire sürgős
  • hova kell postázni

Erre válaszban megírjuk, hogy adott határidőre el tudjuk-e készíteni, és mennyi lesz így az ára.

Ne felejtsd el, hogy ha mondjuk 3 napot írunk elkészítési időnek, ahhoz még hozzájön a postázás (2-4 nap), illetve előtte meg kell várnunk, hogy beérkezzen hozzánk az összeg.

Előny: fizetés előtt tájékozódhatsz a biztos árakból, elkészítés idejéről, illetve teljesen egyedi ajándékot is kérhetsz

Hátrány: Csak utalással tudsz fizetni, bankkártyával nem. Ha pénteken 4 után adod le a rendelésed, a pénz hozzánk csak hétfőn délelőtt fog megérkezni.

Vásárolsz a weboldalon

Körbenézel az oldalunkon, és a neked megtetsző termékeket megvásárolod (bekerülnek a kosárba).

Azoknál a termékeknél, ahol lehetőséged van szöveg vagy kép módosításra, feltüntettük ezt. Általában neveket és dátumokat tudsz módosítani árváltozás nélkül. Ha bizonytalan vagy, írj ránk bátran mielőtt megvásárolod így online a terméket.

Ha tele a kosarad, a pénztár oldalon tudod megadni a számlázási és szállítási adataidat, illetve a speciális igényeidet a rendeléssel kapcsolatban. Ha magánszemély vagy, és úgy gondolod, hogy nincs szükséged számlára, nekünk az akkor is ki kell állítanunk. Egyszerűen írd be a saját neved és a címed.

Szintén itt tudod kiválasztani a fizetési módot, ami lehet banki átutalás vagy Barionos fizetés. Ez utóbbi a bankkártyás fizetést takarja, ahol a rendszer átirányít a barion oldalára, és regisztráció nélkül, a bankkártyád segítségével ki tudod fizetni az ajándékod.

Barion előnye: bankkártyás fizetésnél a Barion nekünk egyből átutalja az összeget, ami azt jelenti, hogy azonnal neki tudunk állni az ajándék elkészítésének, szemben a bankkártyás fizetéssel, ahol meg kell várnunk az összeg beérkezését.

Ha megvagy mindennel, kattints a Megrendelés elküldése gombra, és barion fizetés esetén átkerülsz a fizetés oldalra, bankkártyás fizetés esetén pedig kapsz tőlünk egy automatikus díjbekérő e-mailt.

Melyek azok a személyes adatok, amiket gyűjtünk és milyen céllal gyűjtjük ezeket

Ahhoz, hogy vásárolni tudj az oldalunkon, sütiket tárolunk. Ezek segítségével maradnak bent a kosárban a termékek. A sütik 48 óráig tárolódnak, utána kiürül a kosarad.

A rendelésed leadásakor elkérjük a neved, címed, telefonszámod és e-mail címed. Első kettőre a számlázáshoz van szükség, amit törvényben meghatározott ideig (5+3 év) kell megőriznünk. A telefonszám és az e-mail cím a kapcsolattartáshoz kell, előbbi ráadásul opcionális. Reklám e-mailt nem küldünk, és telefonon sem hivogatunk ilyen céllból. Az adataidat pusztána rendelés lebonyolításának idejére őrizzük meg (maximum 2 hónap, ennél tovább egy rendelés sem húzódik). A számlázási adataid a szamlazz.hu rendszerében lesznek tárolva.

Facebook pixel és Google Analytics követő kódok vannak az oldalon, amik segítenek nekünk elemezni a mozgásod az oldalon. Így anélkül tudom megtalálni a népszerű termékeket, és azonosítani az oldalon a hibás részeket, hogy meg kéne kérdeznem téged róla. Neked is egyszerűbb, és nekem is az. A Google Analyticsban tárolt információk teljesen anonymak, én csak annyit látok, hogy egy bizonyos oldalt hány ember nézett meg, honnan érkeztek oda, hova mentek tovább. A Facebook pixel abban segít még, hogy ha később hirdetést akarok feladni, akkor a te hírfolyamodban megjelenhet ahhoz kapcsolódó termék az oldalamról, amit már korábban néztél. Reklámokat így is – úgy is látni fogsz a Facebookon, az ilyen remarketingnek nevezett módszer segítségével viszont talán olyannal találkozol ami érdekelhet is.

Jogaid az adataidhoz

Bármikor küldhetsz nekünk egy e-mailt, érdeklődve a nálunk tárolt adataid felől. Sőt, kérésre bármikor töröljük az e-mail címed és telefonszámod (a többit nem lehet, mert tárolnunk kell a számla miatt).

Jogi blabla

A Pandaart.hu webáruház böngészésével és használatával Ön tudomásul veszi a honlap használatára és szolgáltatásaira vonatkozó általános szerződési és felhasználási feltételeket, az adatkezelési feltételeket és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el, és minden pontjával egyetért. Kérem, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni portálunknak, figyelmesen olvassa el az alábbiakat és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásokat,  amennyiben  minden pontjával egyetért,  és  kötelező érvényűnek  tekinti magára  nézve.  Tudomásul veszi, hogy bármely termék megrendelése esetén a  jelen ÁSZF elfogadása nyilatkozatnak minősül és fizetési kötelezettséget von maga után. Jelen dokumentum elektronikus formában kerül megkötésre,  nem kerül iktatásra. Magatartási kódexre nem utal. Amennyiben a Szerződési és felhasználási feltételek elolvasása után további kérdése lenne, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén!

I.  A szerződés hatálya, a szerződő felek

Az üzemeltető adatai:
Név: Ratting Gergely egyéni vállalkozó
Székhely: 7712 Dunaszekcső, Rév utca 25
Postai cím: 8200 Veszprém, Egyetem utca 12
Adószám: 67973130-1-22
Bankszámlaszám: 11748007-21414460
Kibocsájtó cégbíróság: Pécsi Törvényszék Cégbírósága
e-mail cím: info@pandaart.hu
Telefon: +36 30 395 5253

Szerződés nyelve: magyar

Tárhelyszolgáltató:
Tárhely.Eu Kft.
Székhely: 1144 Budapest, Ormánság u. 4
Email: info@tarhely.eu
Telefon: 06/1-488-21-31

Ratting Gergely egyéni vállalkozó, mint elektronikus kereskedelmi szolgáltatást nyújtó Szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett www.pandaart.huinternetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit és az azzal kapcsolatos tájékoztatást tartalmazza. Ön megrendelésével jelen szerződést elfogadja, a megrendelés küldésével kijelenti, hogy ismeri és magára nézve kötelezőnek tekinti az Általános Szerződési Feltételeket, amely Ön, mint vevő (a továbbiakban: Vevő) és az üzemeltető Pandaart.hu  webáruház között a megrendeléssel létrejön. A Pandaart.hu webáruház fenntartja a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül módosítsa az Általános Szerződési Feltételeket, azonban a változtatások nem térhetnek el a jogszabályi előírásoktól és nem vonatkozhat a teljesítés alatt lévő megrendelésekre. A rendelés elküldésével a Vevő és a Szolgáltató között távollévők között kötött szerződés jön létre a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint. Szolgáltató kötelezettséget vállal a megrendelés tárgyában a tőle elvárható legkörültekintőbb magatartás tanúsítására. A Vevő a megrendelt áru összegét bankkártyával vagy elektronikus utalással kifizeti, aminek bankszámlánkra való beérkezése után az egyedi terméket a Szolgáltató elkészíti. Vevő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről ajánlatnak minősül, amelyhez kötve van. A rendelés elfogadásához a Vevő azon adatai szükségesek, amelyeket a www.pandaart.hu regisztrációs oldalán kell megadnia. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokkal a megrendelés elutasításra kerül, illetve a szerződés nem jön létre. Amennyiben a Vevő által a regisztráció során megadott adatok nem felelnek meg a valóságnak, Szolgáltató a rendelést törli és a teljesítésétől indoklás nélkül eláll. A megrendelés elküldésével Vevő kijelenti, hogy ismeri a megrendelt termékeket, annak paramétereit, tulajdonságait és jellegzetességeit, a bruttó árakat és fizetési feltételeket, a szállítással kapcsolatos információkat és az áru átvételének módját.

II.  Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A webáruház kézzel készített egyedi ajándéktárgyakat forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. Áraink minden esetben bruttó árak, az áfát tartalmazzák. A házhozszállítás költségét nem tartalmazzák. Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a vonatkozó törvényeknek megfelelően vállalja a felelősséget. Vevő elállhat a hibás adatokkal közölt termékek megrendelésétől. Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha megrendelést részben vagy egészben önhibáján kívül (pl. készlethiány) nem tudja teljesíteni. A már kifizetett ellenértéket ez esetben visszautalja a Vevő részére.

III. Regisztráció

2. Vásárlás regisztráció nélkül.
Webáruházunkban regisztráció nélküli vásárlásra van csak lehetőség.

IV. Rendelés – vásárlás – fizetés menete

1. Elérhetőség
Vevő a termékek webáruházban történő kiválasztását követően, megrendelését az alábbi módokon adhatja le:

  • Amennyiben csak a terméknél felkínált változtataási lehetőségeket kéri, úgy a rendelést a webshopon keresztül is leadhatja
  • Amennyiben nagyobb módosítást, egyedi kérést szeretne teljesíttetni, közvetlenül az info@pandaart.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben
  • Panda Bijou és Ajándék facebook oldalunkon üzenetben

2. Termékek kiválasztása és kosárba helyezése a webáruházban.
Webáruházunk csak egy katalógus, nincs lehetőség a termékeket kosárba helyezni, a kívánt termékek listáját és az egyedi igényeket minden esetben a fent megadott elérhetőségek egyikén kell leadni.

3. A rendelés lépései

3.1 Az adatok megadása:
Telefonos és e-mailes kapcsolatfelvétel esetén is a számlázási címre és névre lesz szükségünk.

3.Szállítás:
Futárszolgálattal kézbesítjük a terméket.

3.2.1  Személyes átvétel

Veszprém, Egyetem utca 12

3. Fizetés:

3.3.1 Személyes átvétel esetén:
Személyes átvétel esetén is előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel kell előre kifizetni az összeget.

3.3.2 Banki utalás:
Webáruházunkban a megrendelt termékek vételárát a szállítási költséggel együtt a Ratting Gergely egyéni vállalkozó OTP banknál vezetett 11748007-21414460 számú bankszámlaszámára kell utalni. Az utalás kedvezményezettje Ratting Gergely egyéni vállalkozó. Az utalás közlemény rovatában a díjbekérőn sorozatszámát fel kell tüntetni! A megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek elkészítésre és postázásra.

Kérjük, hogy átutalásos fizetés esetén az utalást csak azután indítsa el, hogy megkapta a díjbekérőt! A díjbekérőt a rendelés feldolgozása után e-mail-ben küljdük.

3.3.3 Bankkártyás fizetés
Webáruházunk részére a Barion biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.
Bankkártyás fizetés választása esetén átirányítjuk a Barion fizetőoldalára, így a fizetést nem a webáruházban, hanem közvetlenül a Barion által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.

Webáruházunk a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet!

A Barionról további részletek itt.

4. A Szerződési Feltételek elfogadása:
Amennyiben a megadott adatok helyesek, el kell fogadnia  a Szerződési Feltételeket. A Szerződési Feltételek elfogadásával Vevő tudomásul veszi, hogy  a megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.

5. A megrendelés visszaigazolása:
A megrendelésről egy visszaigazoló e-mailt küldünk a Vevő által megadott e-mail címre. Ha az e-mail nem érkezne meg, célszerű a spam mappát megnézni.

V. A termék/termékek átvétele, fizetés, szállítási díjak

1.1 Házhozszállítás futárszolgálattal
A Webáruházban megrendelt termékek házhoz szállítását futárszolgálat végzi. A szállítás a megrendeléskor megadott szállítási címre történik, a szállítás időpontjáról és a rendelésről Szolgáltató minden esetben visszaigazoló e-mailt küld.

1.Házhozszállítás díja

A belföldi kiszállítás díja: 1500 Ft

A Webáruházban megrendelt termékek házhoz szállítását futárszolgálat teljesíti.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy házhozszállítás esetén a pontos szállítási költségről, illetve a fizetés végösszegéről a rendelés feldolgozása után emailben értesítjük. Kérjük, hogy átutalásos fizetés esetén az utalást csak ez után, a pontos szállítási költség ismeretében indítsa el! Csomagját a futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek. Miután a megbízott futárszolgálat munkatársa átvette cégünktől a Vevő által megrendelt csomagot, a szállítás pontos időpontjáról a megadott futárszolgálat tud felvilágosítást adni. A csomag felvételéről, illetve a kézbesítés időpontjáról a Vevő e-mail-ben kap tájékoztatást, illetve a megrendelt csomag aktuális állapota online nyomon követhető. A megrendelés értékébe nem számít bele az egyéni kedvezmények, kuponok, pontok és vásárlási utalványok értéke! Amennyiben a kiszállított termék hibás, sérült, lehetőség van a futár jelenlétében jegyzőkönyv felvételére, és ha a termék hibája indokolja, akkor annak visszaküldésére.

1.3 Házhozszállítási határidő
A megrendelt termékek szállítási határideje a futárszolgálat tjékoztatása szerint 2-5 munkanapot vesz igénybe. Fontos szemelőtt tartani, hogy az egyedi termékeket szállítás előtt el kell készíteni, melynek ideje 3-5 munkanap. Amennyiben egynél több terméket rendelne, vagy a rendelés sürgős, úgy előzetesen érdekldőjön e-mailben a Szolgáltatónál.

Külföldi címre szóló megrendelés esetén a szállítási díjakról a Szolgáltatónak küldött e-mail-ben lehet érdeklődni.

2. Személyes átvétel és fizetés:
A megrendelt termékeket 8200 Veszprém Egyetem u. 12. címen személyesen is át lehet venni külön szállítási díj és egyéb járulékos költségek nélkül. Személyes átvételkor is szükség van előre utalásra. Veszprémi vevőink részére azt tanácsoljuk, hogy e-mailben vegyék fel velünk a kapcsolatot a rendelés leadása előtt.

VI. Elállás joga
A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 (tizennégy)  munkanapon belül a Vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a Vevőnek, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő 14 (tizennégy) napon belül a szállítási költséggel együtt. A termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli. Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

1. Elállási jog gyakorlásának menete
Vevő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Amennyiben Ön elállási jogával élni kíván, ebben az esetben elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz.

1.Az elállás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Öntől beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az Ön e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről szóló értesítésének kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítünk, ideértve a szállítási költséget is. Kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól az Ön döntése alapján történő eltérésből adódnak. A visszatérítés során ugyanazt a kifizetési módot alkalmazzuk, mint amelyet Ön az eredeti ügylet során alkalmazott, amennyiben Ön ettől eltérő módon nem rendelkezik. A megrendelt termék visszajuttatása a Szolgáltatóhoz a Vevő kötelessége. A visszaküldéssel felmerülő költségek a Vevőt terhelik. Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is Vevőt terheli!

VII. Adatkezelés

1. Általános tudnivalók
A webruház üzemeltetője – továbbiakban Üzemeltető – tiszteletben tartja az oldalt felkereső személyek – továbbiakban Felhasználó – személyes adatokhoz fűződő jogait. Jelen nyilatkozat információt nyújt, hogy Üzemeltető milyen adatokat tart nyilván, miként használja fel, továbbá az adattovábbításról és a Felhasználó által kért adatmódosítás és adattörlés lehetőségéről ad tájékoztatást. Az adatfelvétel, felhasználás és továbbítás a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően történik. A pandaart.hu oldal látogatásának és használatának feltétele, hogy a látogató előzetesen elolvassa és elfogadja jelen Adatvédelmi Nyilatkozat teljes tartalmát.

Tárhely szolgáltató: Tárhely.eu

2. Adatok felvétele, felhasználása és továbbítása

2.Adatfelvétel és felhasználás
A pandaart.hu oldalról történő megrendeléshez a megrendeléskor megadott adatok a számla kiállításához és a megrendelt termék kiszállításához szükségesek. A személyes adatok megadása minden esetben önkéntes, az adatkezelés jogalapja a Felhasználó hozzájárulása, amelyet adatai megadásakor ad meg.

Regisztrációkor és megrendeléskor megadandó személyes adatok:
·         Név
·         Számlázási és szállítási cím
·         Telefonszám
·         e-mail cím
·         Cég esetében: cégnév és adószám

Félbehagyott regisztráció vagy az adatok megadása esetén az oldal elhagyásával személyes adatot nem tárol el rendszerünk. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek. A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

2.Adattovábbítás
Az oldal használata során rendelkezésünkre bocsátott személyes és név nélküli adatait bizalmasan kezeljük, biztonságosan tároljuk, a Felhasználó hozzájárulását meghaladó módon  nem használjuk fel és nem továbbítjuk harmadik fél részére. Kivételt képez ez alól a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok futárszolgálatnak valamint szamlazz.hu oldalnak történő továbbítása.

Ezen adatok a következők futárszolgálat esetén (Magyar Posta):

  • Név
  • Szállítási cím
  • Telefonszám

Számlázz.hu esetén:

  • Számlázási adatok
  • Termékek nevei

2.3 Adattárolás, adatmódosítás és törlése
Az Adatvédelmi törvény értelmében  Felhasználónak jogában áll rögzített adatairól tájékoztatást kapni. Jogában áll adatainak törlését, helyesbítését kérni, ezt bármikor írásban megteheti. A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül. Felhasználó által megadott adatok valótlansága, hiányossága vagy pontatlansága illetve a jelen Nyilatkozatban foglalt feltételek  vagy a vonatkozó jogszabályok megsértése esetén, továbbá a rendszert érő bármilyen támadásból, jogosulatlan behatolásból származó adatbázis sérülésért, adatlopásért vagy egyéb kárért felelősséget nem vállalunk!

2.4 Tájékoztatás
Az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglalt rendelkezésekre a magyar jog előírásai az irányadóak. Amennyiben vita esetén a felek békésen, peren kívül  megegyezni nem tudnak, a jogviták eldöntésére a Felek a Budapest Környéki Törvényszék illetékességét kötik ki. Az Üzemeltető jelen Nyilatkozatban foglalt rendelkezéseket – a vonatkozó jogszabályok keretein belül – bármikor módosíthatja, amely módosításokat a Felhasználó az oldal megnyitásával tudomásul veszi és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

IX. Panaszkezelés
A pandaart.hu célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben teljesítsen. Amennyiben a Vevőnek panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a pandaart.hu oldalon található „Kapcsolat” menüpontban található elérhetőségeken  közölheti. A panaszt legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül a Szolgáltató kivizsgálja, és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja a panasztevőt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a rendelkezésére. Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Budapest Környéki Törvényszék illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

X. Biztonság

A  webáruház PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

XI. Jogviták rendezése

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további