A Pandaart.hu webáruház böngészésével és használatával Ön tudomásul veszi a honlap használatára és szolgáltatásaira vonatkozó általános szerződési és felhasználási feltételeket, az adatkezelési feltételeket és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el, és minden pontjával egyetért. Kérem, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni portálunknak, figyelmesen olvassa el az alábbiakat és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásokat,  amennyiben  minden pontjával egyetért,  és  kötelező érvényűnek  tekinti magára  nézve.  Tudomásul veszi, hogy bármely termék megrendelése esetén a  jelen ÁSZF elfogadása nyilatkozatnak minősül és fizetési kötelezettséget von maga után. Jelen dokumentum elektronikus formában kerül megkötésre,  nem kerül iktatásra. Magatartási kódexre nem utal. Amennyiben a Szerződési és felhasználási feltételek elolvasása után további kérdése lenne, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén!

I.  A szerződés hatálya, a szerződő felek

Az üzemeltető adatai:
Név: Ratting Gergely egyéni vállalkozó
Székhely: 7712 Dunaszekcső, Rév utca 25
Postai cím: 8200 Veszprém, Egyetem utca 12
Adószám: 67973130-1-22
Bankszámlaszám: 11748007-21414460
Kibocsájtó cégbíróság: Pécsi Törvényszék Cégbírósága
e-mail cím: info@pandaart.hu
Telefon: +36 30 395 5253

Szerződés nyelve: magyar

Tárhelyszolgáltató:
Tárhely.Eu Kft.
Székhely: 1144 Budapest, Ormánság u. 4
Email: info@tarhely.eu
Telefon: 06/1-488-21-31

Ratting Gergely egyéni vállalkozó, mint elektronikus kereskedelmi szolgáltatást nyújtó Szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett www.pandaart.huinternetes áruházban történő vásárlás jogi feltételeit és az azzal kapcsolatos tájékoztatást tartalmazza. Ön megrendelésével jelen szerződést elfogadja, a megrendelés küldésével kijelenti, hogy ismeri és magára nézve kötelezőnek tekinti az Általános Szerződési Feltételeket, amely Ön, mint vevő (a továbbiakban: Vevő) és az üzemeltető Pacsizoo.hu  webáruház között a megrendeléssel létrejön. A Pandaart.hu webáruház fenntartja a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül módosítsa az Általános Szerződési Feltételeket, azonban a változtatások nem térhetnek el a jogszabályi előírásoktól és nem vonatkozhat a teljesítés alatt lévő megrendelésekre. A rendelés elküldésével a Vevő és a Szolgáltató között távollévők között kötött szerződés jön létre a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint. Szolgáltató kötelezettséget vállal a megrendelés tárgyában a tőle elvárható legkörültekintőbb magatartás tanúsítására. Vevő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, és a vételárat az átvételkor készpénzben a kézbesítő részére kifizetni. Vevő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről ajánlatnak minősül, amelyhez kötve van. A rendelés elfogadásához a Vevő azon adatai szükségesek, amelyeket a www.pandaart.hu regisztrációs oldalán kell megadnia. A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokkal a megrendelés elutasításra kerül, illetve a szerződés nem jön létre. Amennyiben a Vevő által a regisztráció során megadott adatok nem felelnek meg a valóságnak, Szolgáltató a rendelést törli és a teljesítésétől indoklás nélkül eláll. A megrendelés elküldésével Vevő kijelenti, hogy ismeri a megrendelt termékeket, annak paramétereit, tulajdonságait és jellegzetességeit, a bruttó árakat és fizetési feltételeket, a szállítással kapcsolatos információkat és az áru átvételének módját.

II.  Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A webáruház kézzel készített ajándéktárgyakat forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. Áraink minden esetben bruttó árak, az áfát tartalmazzák. A házhozszállítás költségét nem tartalmazzák. Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a vonatkozó törvényeknek megfelelően vállalja a felelősséget. Vevő elállhat a hibás adatokkal közölt termékek megrendelésétől. Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha megrendelést részben vagy egészben önhibáján kívül (pl. készlethiány) nem tudja teljesíteni. A már kifizetett ellenértéket ez esetben visszautalja a Vevő részére.

III. Regisztráció

2. Vásárlás regisztráció nélkül.
Webáruházunkban egisztráció nélküli vásárlásra van csak lehetőség.

IV. Rendelés - vásárlás - fizetés menete

1. Elérhetőség
Vevő a termékek webáruházban történő kiválasztását követően, megrendelését az alábbi módokon adhatja le:

·         Közvetlenül az info@pandaart.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben.

2. Termékek kiválasztása és kosárba helyezése a webáruházban.
Webáruházunk csak egy katalógus, nincs lehetőség a termékeket kosárba helyezni, a kívánt termékek listáját és az egyedi igényeket minden esetben a fent megadott elérhetőségek egyikén kell leadni.

3. A rendelés lépései

3.1 Az adatok megadása:
Telefonos és e-mailes kapcsolatfelvétel esetén is a számlázási címre és névre lesz szükségünk.

3.Szállítás:
Kiválaszthatja a termék átvételének módját:

3.2.1  Személyes átvétel

Veszprém, Egyetem utca 12

3.2.2  Házhozszállítás
Felhívjuk figyelmét, hogy házhozszállítás esetén a pontos szállítási költségről, illetve a fizetés végösszegéről a rendelés feldolgozása után e-mail-ben értesítjük.

3. Fizetés:

3.3.2 Személyes átvétel esetén:
Személyes átvétel esetén csak készpénzes fizetési mód lehetséges.

3.3.3 Banki utalás:
Webáruházunkban a megrendelt termékek vételárát a szállítási költséggel együtt a Ratting Gergely egyéni vállalkozó OTP banknál vezetett 11748007-21414460
 számú bankszámlaszámára kell utalni. Az utalás kedvezményezettje Ratting Gergely egyéni vállalkozó. Az utalás közlemény rovatában a díjbekérőn sorozatszámát fel kell tüntetni! A megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek elkészítésre és postázásra.

Kérjük, hogy átutalásos fizetés esetén az utalást csak azután indítsa el, hogy megkapta a díjbekérőt! A díjbekérőt a rendelés feldolgozása után e-mail-ben küljdük.

4. A Szerződési Feltételek elfogadása:
Amennyiben a megadott adatok helyesek, el kell fogadnia  a Szerződési Feltételeket. A Szerződési Feltételek elfogadásával Vevő tudomásul veszi, hogy  a megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.

5. A rendelés elfogadása:
Rendelés e-mail üzenetben adható le.

6. A megrendelés visszaigazolása:
A megrendelésről egy visszaigazoló e-mailt küldünk a Vevő által megadott e-mail címre. Ha az e-mail nem érkezne meg, célszerű a spam mappát megnézni.

V. A termék/termékek átvétele, fizetés, szállítási díjak

1.1 Házhozszállítás futárszolgálattal
A Webáruházban megrendelt termékek házhoz szállítását DPD futárszolgálat végzi. A szállítás a megrendeléskor megadott szállítási címre történik, a szállítás időpontjáról és a rendelésről Szolgáltató minden esetben visszaigazoló e-mailt küld.

1.Házhozszállítás díja

A házhozszállítás Veszprém város területén belül ingyenes!

Minden egyéb belföldi kiszállítás díja:

A Webáruházban megrendelt termékek  házhoz szállítását az DPD Futárszolgálat teljesíti. Felhívjuk figyelmét, hogy a 30 kg-ot meghaladó csomagsúly esetén (túlméretes csomag) a 30 kg-ot meghaladó tételeket csak külön csomagban tudjuk feladni és kiszállítani. Amennyiben a 30 kg-ot meghaladó tételek értéke nem éri a 10.000 Ft összeghatárt, abban az esetben a második csomagra 980 Ft szállítási felárat számít fel a futárcég, amelyet közvetített szolgáltatásként továbbszámlázunk.

10.000 Ft feletti megrendelés esetén - INGYENES

10.000 Ft alatti  megrendelés esetén - 1290 Ft

Felhívjuk figyelmét, hogy házhozszállítás esetén a pontos szállítási költségről, illetve a fizetés végösszegéről a rendelés feldolgozása után emailben értesítjük. Kérjük, hogy átutalásos fizetés esetén az utalást csak ez után, a pontos szállítási költség ismeretében indítsa el! Csomagját a futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek. Miután a megbízott futárszolgálat munkatársa átvette cégünktől a Vevő által megrendelt csomagot, a szállítás pontos időpontjáról a DPD Hungária Kft. tud felvilágosítást adni. A csomag felvételéről, illetve a kézbesítés időpontjáról a Vevő e-mail-ben kap tájékoztatást, illetve a megrendelt csomag aktuális állapota online nyomon követhető. A megrendelés értékébe nem számít bele az egyéni kedvezmények, kuponok, pontok és vásárlási utalványok értéke! Amennyiben a kiszállított termék hibás, sérült, lehetőség van a futár jelenlétében jegyzőkönyv felvételére, és ha a termék hibája indokolja, akkor annak visszaküldésére.


1.3 Házhozszállítási határidő
A megrendelt termékek szállítási határideje 2-5 munkanapot vesz igénybe. Amennyiben a kiszállítás ezen határidőkön belül nem tud megvalósulni, a webáruház ügyfélszolgálata tájékoztatja a Vevőt és egyeztetnek a megrendelés teljesítésének további menetéről. Ettől eltérő szállítás is lehetséges, amennyiben a termék sem a Szolgáltatónál, sem a gyártónál, illetve a nagykereskedőnél nincs raktáron. Ebben az esetben a termék a megrendelésének napjától számított 5 munkanapon túl kerül kiszállításra, amiről a Vevő külön értesítést kap. Az eltérő szállítási határidők a Vevőt a megrendeléskor tájékoztatjuk. Amennyiben egy megrendelésen különböző szállítási határidejű árucikkek vannak, akkor a hosszabb szállítási határidő az irányadó. Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Szolgáltatót kártérítési kötelezettség nem terheli. Házhozszállítás esetén a termékeket a webáruház munkatársa csomagolja be, amely szolgáltatásért külön díj nem kerül felszámításra. Valamennyi csomag esetében mellékelten megtalálható a vásárlásról szóló blokk és/vagy a termékek vételárát, valamint az egyéb járulékos költségeket tételesen tartalmazó áfa-s számla. Külföldi címre szóló megrendelés esetén a szállítási díjakról a Szolgáltatónak küldött e-mail-ben lehet érdeklődni.

2. Személyes átvétel és fizetés:
A megrendelt termékeket 8200 Veszprém Egyetem u. 12. címen személyesen is át lehet venni külön szállítási díj és egyéb járulékos költségek nélkül. Személyes átvételkor a webáruházban megrendelt termékek vételára itt kerül kiegyenlítésre. Személyes átvétel esetén csak készpénzes fizetési mód lehetséges. A személyes átvétel csak az követően teljesülhet, ha a Pandaart.hu ügyfélszolgálata a Vevőt az átvétel lehetőségéről tájékoztatta.

VI.  Garancia, jótállás, szavatosság
A webáruházunkban forgalmazott termékekre garancia vonatkozik. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé e-mail-ben vagy telefonon. Garanciális jog érvényesítéséhez a vásárolt árut a Vevőnek vissza kell juttatnia a Szolgáltatóhoz. A reklamációt a bejelentést és a visszajuttatást követő 15 (tizenöt) munkanapon belül kivizsgáljuk. A  garancia  időtartama 6 (hat) hónap. Garanciális igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Hat hónap eltelte után a fogyasztónak kell bizonyítania azt, hogy a hiba már a vásárlás pillanatában is fennállt. Garanciális igény esetén a Vevő kérheti a termék javítását, ha a javítás nem lehetséges, a cseréjét. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a garanciális igény nem érvényesíthető. A garanciális igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a Szolgáltató nem jelölte meg a leértékelés okát. A fenti jogok csak hibás teljesítésnél gyakorolhatóak, a Vevő által okozott hibánál nem! A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is a Vevőt terheli.

A vásárolt termék elveszíti a szavatosságát:
·         nem rendeltetésszerű használat,
·         szakszerűtlen ápolás, tisztítás,
·         rongálás,
·         garanciális idő alatt nem a garanciális szervizben történő javítás esetén.

A kapcsolatos jogszabályokat itt olvashatja el: 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet

Főbb szabályai:
A vállalkozás a szerződésben a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.  A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy a cserét legfeljebb 15 (tizenöt) napon belül elvégezze. A vásárló  kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). A vállalkozás a vásárló  bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről köteles jegyzőkönyvet felvenni. Jegyzőkönyv minta A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni az álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

VII. Elállás joga
A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 (tizennégy)  munkanapon belül a Vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a Vevőnek, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő 14 (tizennégy) napon belül a szállítási költséggel együtt. A termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli. Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

1. Elállási jog gyakorlásának menete
Vevő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Amennyiben Ön elállási jogával élni kíván, ebben az esetben elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz. 

1.Az elállás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Öntől beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az Ön e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről szóló értesítésének kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítünk, ideértve a szállítási költséget is. Kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól az Ön döntése alapján történő eltérésből adódnak. A visszatérítés során ugyanazt a kifizetési módot alkalmazzuk, mint amelyet Ön az eredeti ügylet során alkalmazott, amennyiben Ön ettől eltérő módon nem rendelkezik. A megrendelt termék visszajuttatása a Szolgáltatóhoz a Vevő kötelessége. A visszaküldéssel felmerülő költségek a Vevőt terhelik. Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is Vevőt terheli!

VIII. Adatkezelés

1. Általános tudnivalók
A webruház üzemeltetője - továbbiakban Üzemeltető - tiszteletben tartja az oldalt felkereső személyek - továbbiakban Felhasználó - személyes adatokhoz fűződő jogait. Jelen nyilatkozat információt nyújt, hogy Üzemeltető milyen adatokat tart nyilván, miként használja fel, továbbá az adattovábbításról és a Felhasználó által kért adatmódosítás és adattörlés lehetőségéről ad tájékoztatást. Az adatfelvétel, felhasználás és továbbítás a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően történik. A pandaart.hu oldal látogatásának és használatának feltétele, hogy a látogató előzetesen elolvassa és elfogadja jelen Adatvédelmi Nyilatkozat teljes tartalmát.

Tárhely szolgáltató: Tárhely.eu

2. Adatok felvétele, felhasználása és továbbítása

2.Adatfelvétel és felhasználás
A pandaart.hu oldalról történő megrendeléshez a megrendeléskor megadott adatok a számla kiállításához és a megrendelt termék kiszállításához szükségesek. A személyes adatok megadása minden esetben önkéntes, az adatkezelés jogalapja a Felhasználó hozzájárulása, amelyet adatai megadásakor ad meg.

Regisztrációkor és megrendeléskor megadandó személyes adatok:
·         Név
·         Számlázási és szállítási cím
·         Telefonszám
·         e-mail cím
·         Cég esetében: cégnév és adószám

Félbehagyott regisztráció vagy az adatok megadása esetén az oldal elhagyásával személyes adatot nem tárol el rendszerünk. A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó IP címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek. A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

2.Adattovábbítás
Az oldal használata során rendelkezésünkre bocsátott személyes és név nélküli adatait bizalmasan kezeljük, biztonságosan tároljuk, a Felhasználó hozzájárulását meghaladó módon  nem használjuk fel és nem továbbítjuk harmadik fél részére. Kivételt képez ez alól a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok futárszolgálatnak történő továbbítása.

Ezen adatok a következők:
·         Név
·         Szállítási cím
·         e-mail cím
·         Telefonszám

A webáruházban megrendelt termékek házhoz szállítását a DPD futárszolgálat végzi.

2.3 Adattárolás, adatmódosítás és törlése
Az Adatvédelmi törvény értelmében  Felhasználónak jogában áll rögzített adatairól tájékoztatást kapni. Jogában áll adatainak törlését, helyesbítését kérni, ezt bármikor írásban megteheti. Adatait a megadástól számított 5 évig őrizzük meg, amennyiben erről másképp nem rendelkezik. A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül. Felhasználó által megadott adatok valótlansága, hiányossága vagy pontatlansága illetve a jelen Nyilatkozatban foglalt feltételek  vagy a vonatkozó jogszabályok megsértése esetén, továbbá a rendszert érő bármilyen támadásból, jogosulatlan behatolásból származó adatbázis sérülésért, adatlopásért vagy egyéb kárért felelősséget nem vállalunk!

2.4 Tájékoztatás
Az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglalt rendelkezésekre a magyar jog előírásai az irányadóak. Amennyiben vita esetén a felek békésen, peren kívül  megegyezni nem tudnak, a jogviták eldöntésére a Felek a Budapest Környéki Törvényszék illetékességét kötik ki. Az Üzemeltető jelen Nyilatkozatban foglalt rendelkezéseket - a vonatkozó jogszabályok keretein belül - bármikor módosíthatja, amely módosításokat a Felhasználó az oldal megnyitásával tudomásul veszi és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

IX. Panaszkezelés
A pandaart.hu célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben teljesítsen. Amennyiben a Vevőnek panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a pandaart.hu oldalon található „Kapcsolat” menüpontban található elérhetőségeken  közölheti. A panaszt legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül a Szolgáltató kivizsgálja, és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja a panasztevőt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a rendelkezésére. Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Budapest Környéki Törvényszék illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

X. Biztonság

A  webáruház Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

XI. Jogviták rendezése

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további